Márió Tibor Nagy, Erzsébet Korom, Gábor Z. Orosz (2021): The relationship between epistemological beliefs and motivation to learn science among sixth graders. In: ESERA 2021 Virtual Conference. Braga, Portugal, 30th August–3rd September, 2021.
Z. Orosz Gábor és Korom Erzsébet (2020): Természettudomány szakos tanárok episztemológiai nézeteinek vizsgálata. In Engler Ágnes, Rébay Magdolna és Tóth Dorina Anna (szerk.): Család a nevelés és az oktatás fókuszában. Absztraktkötet. XX. Országos Nevelést
Z. Orosz Gábor és Korom Erzsébet (2020): A tudásról és a tudomány működéséről alkotott nézetek vizsgálata 11. évfolyamos diákok körében. In Engler Ágnes, Rébay Magdolna és Tóth Dorina Anna (szerk.): Család a nevelés és az oktatás fókuszában. Absztraktköte
Z. Orosz, G. & Korom, E. (2020): Assessment of Hungarian preservice teachers’ beliefs about nature of science and scientific reasoning. In LUMAT Research Symposium. Promoting STEAM in Education. June 3-4. Conference book, 22-23.
Bónus Lilla és Nagy Lászlóné (2020): Az oktatási céllal alkalmazott játékok szakirodalmi áttekintése. In: Józsa Krisztián (szerk.): Neveléstudomány – Válaszlehetőségek az új évezred kihívásaira: 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferen
Gál-Szabó Zsófia és Korom Erzsébet (2019): Felsoroló kombinatív feladatok megértésének változása 4. és 5. valamint 6. és 7. évfolyam között. In Varga Aranka, Andl Helga és Molnár-Kovács Zsófia (szerk.): Neveléstudomány – Horizontok és dialógusok. Absztrak
Héreginé Nagy Márta, Korom Erzsébet, Fűz Nóra és Bacsa Éva (2019): Tanulók és pedagógusok véleménye az általános iskolai tudományos vásárról. In Varga Aranka, Andl Helga és Molnár-Kovács Zsófia (szerk.): Neveléstudomány – Horizontok és dialógusok. Absztra
Z. Orosz Gábor, Németh Veronika és Korom Erzsébet (2019): A kutatási készségek fejlesztése kémiaórán 10. évfolyamos körében – Részletek az előmérés eredményeiből. In Varga Aranka, Andl Helga és Molnár-Kovács Zsófia (szerk.): Neveléstudomány – Horizontok é
Nóra Fűz, Erzsébet Korom (2019): Evaluating the cognitive effectiveness of out-of-school learning: A pretest-posttest research design. In: ESERA 2019 Conference. Bologna, Italy, 26th–30th August, 2019.
Gábor Z. Orosz, Erzsébet Korom (2019): Inquriy-based learning in a chemistry class with 9th graders. In: ESERA 2019 Conference. Bologna, Italy, 26th–30th August, 2019.