Publikációk

Szabó Dóra Fanni


    2017

  • Szabó, D. F. (2017). Individual and school-related factors which determine academic performance among at-risk students. 17th biennial conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI). p250. Tampere, Finland, August 29-September 2, 2017.
  • Szabó, D. F. (2017). School-level factors which determine academic resilience. EARLI JURE Conference, Tampere, Finland, August 27-28. 2017. p43.
  • Szabó, D. F. (2017). A reziliencia értékelésének lehetőségei – kihívások és nehézségek. Magyar Pszichológiai Szemle, 72. 2.sz. 247-262.o.
  • Szabó, D. F. (2017). Differences between resilient and non-resilient students based on school motivation, school attachment and self-efficacy. 15th Conference on Educational Assessment, Szeged, April 6-8, 2016. p40.
  • Szabó, D. F. (2017). Methodological possibilities to identify resilient students. 15th Conference on Educational Assessment, Szeged, April 6-8, 2016. p39.
  • Besnyi, Sz. & Szabó, D. F. (2017). Élménypedagógiai foglalkozások hatása az osztály társas szerkezetére. XV. Pedagógiai Értékelési Konferencia, Szeged. 2017. április 6-8. 58.o.
  • 2016

  • Szabó, D. F. (2016). Tanulásban akadályozott és többségi tanulók induktív gondolkodás fejlettségének összevetése, a Rasch-modell felhasználásával. Gyógypedagógiai Szemle, 46. 4.sz. 270-292.
  • Szabó, D. F. (2016). A rövidített WHO Jól-lét kérdőív gyermekek körében való alkalmazásának lehetőségei. Iskolakultúra, 26. 11.sz. 113-118.o.
  • Szabó, D. F. (2016). Reziliens tanulók tanulási stratégiái. XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia, Szeged. 2016. november 17-19. 298.o.
  • Szabó, D. F. (2016). The students’ perception of teacher-student relationship, teachers’ justice and support of autonomy among disadvantaged and non-disadvantaged students. 14th Conference on Educational Assessment, Szeged, April 21-23, 2016. p144.
  • Szabó, D. F., Sipos, J., Hegedűs, Sz., Kállai, I. L. & Nagy, K. (2016). A továbbtanulási szándékot befolyásoló tényezők feltárása az SZTE két karának alapképzéses hallgatói körében. Tavaszi Szél Konferencia. Budapest, 2016. április 15-17. 404.o.
  • 2015

  • Szabó, D. F. (2015). A reziliencia fejlesztésének lehetőségei. Iskolakultúra, 25. 7-8.sz. 135-138.o.
  • Szabó, D. F. (2015). A reziliencia mérésének lehetőségei. XV. Országos Neveléstudományi Konferencia, Budapest. 2015. november 19-21. 237.o.
  • Szabó, D. F. (2015). A reziliencia kialakulására ható személyiségbeli és környezeti tényezők. XIII. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2015. április 23-25. 86.o.
  • 2014

  • Szabó, D. F. (2014). Az induktív gondolkodás fejlettségének vizsgálata 5. és 7. osztályos tanulásban akadályozott és többségi gyermekek körében. XIV. Országos Neveléstudományi Konferencia. Debrecen, 2014. november 6-7-8. 334.o.
  • Rausch, A., Debreczeni, D. & Szabó D. F. (2014). Training early mathematical skills: The Hungarian adaptation of Mina and the Mole. 13th Conference on Educational Assessment. 12th Conference on Educational Assessment. Szeged, May 1-3, 2014. p92.
  • Szabó, D. F., Sipos, J., Hegedűs, Sz., Kállai, I. L. & Nagy, K. (2014). A továbbtanulási szándékot befolyásoló tényezők feltárása az SZTE két karának alapképzéses hallgatóinak körében. XII. Pedagógiai Értékelési Konferencia, Szeged. 2014. május 1-3. 131.o.